Warning: include(/home/educatr/public_html/coduri/sesiune.php): failed to open stream: No such file or directory in /home3/r60811spor/superok.ro/jocuri/vajthat/regulament.php on line 2

Warning: include(): Failed opening '/home/educatr/public_html/coduri/sesiune.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home3/r60811spor/superok.ro/jocuri/vajthat/regulament.php on line 2
Lumea lui Harry Potter: Regulament Vajthat
Warning: include(/home/educatr/public_html/coduri/header.php): failed to open stream: No such file or directory in /home3/r60811spor/superok.ro/jocuri/vajthat/regulament.php on line 12

Warning: include(): Failed opening '/home/educatr/public_html/coduri/header.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home3/r60811spor/superok.ro/jocuri/vajthat/regulament.php on line 12


Regulament Vajthat



Mod de desfasurare



Reguli
  • fiecare Casa are o singura echipa de Vajthat;
  • membrii fiecarei echipe sunt alesi de Seful de Casa;
  • intr-o echipa sunt 7 jucatori: un cautator, trei atacanti, doi prinzatori si un portar;


    Cautatorii
  • rolul cautatorilor este acela ca de la momentul de la care atacantii echipelor dau semnalul de incepere a jocului, sa caute hotoaica;
  • hotoaica va fi ascunsa pe site, avand forma grafica a unui fisier .gif infatisand o hotoaica, avanbd sub ea un buton pe care scrie PRINDE;
  • doar cautatorii pot vedea hotoaica
  • in momentul in care un cautator a gasit hotoaica si a apasat pe butonul respectiv, jocul de Vajthat se incheie, echipa sa primind 150 de puncte;
  • hotoaica va "zbura" in partea inferioara a paginilor


    Atacantii
  • meciul este inceput de un atacant al echipei considerata 'oaspete', conform tragerii la sorti;
  • dupa momentul inceperii jocului, pe pagina jocului va aparea o postare automata ce va anunta Conceptul: un nume folosit in cartile Harry Potter;
  • atacantul echipei gazda va pune o prima semnificatie a Conceptului sau o prima personalitate ce are/a avut numele respectiv;
  • un atacant al oaspetilor va pune urmatoarea semnificatie sau personalitate gasita;
  • ATENTIE: atacantii nu pot posta o semnificatie deja introdusa, ea putand fi anulata. Postarea poate fi un nume al unei personalitati reale, al unui personaj, denumire sau termen din seria Harry Potter sau o definitie a respectivului Concept
  • atacantii unei echipe au la dispozitie un minut de la ultima postare a adversarilor, dupa acest interval putandu-se trece la un al Concept
  • jocul continua pana cand nici un atacant nu mai stie ce sa puna, in favoarea echipei care a dat cele mai multe postari. Aceasta va castiga 10 puncte; In caz de nr postari egale, castiga Casa cu ultima postare
  • in momentul incheierii respectivei runde, oricare atacant va putea lansa un nou concept, prin apasarea linkului 'Cuvant nou' ce ii apare pe pagina jocului, in partea dreapta
  • in acel moment, apare un alt nume in camera jocului si atacantul echipei ce a pierdut anterior punctele, va face prima postare;
  • Exemplu: Concept - Hedwig
    Semnificatie permisa: Nume propriu
    Semnificatie urmatoare permisa: Nume de sfant
    Semnificatie urmatoare permisa: Sfant care a trait in secolul...
    Semnificatie urmatoare permisa: Nume de biserica...
    Semnificatie urmatoare permisa: Bufnita lui Harry
    Semnificatie urmatoare eronata: Bufnita lui Harry Potter (se repeta semnificatia de mai sus)
  • Daca deja s-au introdus 12 postari ale propriei echipe la un concept, nu se va mai putea face postarea in cadrul acelui cuvant. Sunt situatii, insa, cand numarul postarilor unei echipe poate ajunge la 15, in functie de modul cum atacantii vor posta.
  • Regula noua: Atunci cand este pus un nume propriu ca explicatie, va trebui facuta mentiunea pentru a se avea clar in minte la ce persoana se refera explicatia. Ex: Calin Popescu Tariceanu, prim-ministru al Romaniei, 2003 - prezent
  • Regula noua: Fiecare prinzator va trebui atunci cand anuleaza o postare pe motivul ca postarea se repeta sa mentioneze codul/numarul postarii initiale pe care postarea anulata o repeta.


    Prinzatorii
  • prinzatorii unei echipe detecteaza greselile in postarile echipei adverse si daca au dreptate, postarea acesteia se anuleaza;
  • prinzatorii nu pot corecta decat ultima postare a echipei adverse, corectarea celorlalte neavand nici un efect, deci este indicat ca Prinzatorii sa se afle in permanenta discutie cu Atacantii, pentru a avea la dispozitie suficient timp pentru a corecta eventualele postari eronate ale adversarilor
  • prinzatorii nu pot anula greseli de ortografie in cuvinte neimportante si in substantivele comune. Greselile intervenite in substantivele proprii se pot anula. Mentiune: codul postarii anulate este important.

    Portarii
  • portarul poate corecta greselile din postarile atacantilor lui si daca o face anterior prinzatorilor adversi, postarea atacantilor lui ramane valabila.




    Arbitrul
  • Arbitrul este cel care in momentul in care un joc privind un cuvant s-a impotmolit ia o decizie privind acel joc. Astfel, el poate hotara daca punctele se duc catre o echipa sau alta, sau daca nu se acorda puncte in acel joc.
  • Arbitrul poate decide daca anumite activitati au fost realizate abuziv de catre jucatorii unei Case si poate considera anulata o mutare anumita.
  • Arbitri sunt alesi dintre Sefii de Casa pentru fiecare joc. Nu poate fi arbitru intr-un joc, Seful de Casa care are o echipa jucatoare gazda sau oaspete in acel joc (deci, intr-un meci nu pot arbitra Sefii Caselor care participa la acel joc).
  • Dintre cei doi arbitri disponibili sa arbitreze intr-un joc, prioritatea la arbitrare este data de: ordinea alfabetica a numelui Caselor (respectiv ex.: A, C, O, V, dupa numele Casei de apartenenta). In tur ordinea este crescatoare iar in retur descrescatoare.


    Comentatorul
  • Comentatorul este ales prin vot, de catre membri Stafful extins.
  • Comentariile vor trebui sa se refere strict la modalitatea de desfasurare a jocului, fiind interzise postarile jignitoare, cele care aduc atingere in orice fel imaginii vreunui user, sau comentariile nelegate de jocul in curs.

    Mentiuni
  • meciul se termina cand un cautator a gasit hotoaica sau dupa doua ore de la inceputul lui;
  • prinderea hotoaicei valoreaza 150 de puncte;
  • orice incercare de fraudare va aduce iesirea definitiva din echipa de Vajthat si penalizari individuale/ale echipei
  • eventualele contestatii legate de anularile efectuate de Prinzatori vor fi solutionate de grupul Sefilor de Casa, rezultatele contestarilor fiind facute publice a doua zi.

    Reguli in caz de egalitate la sfarsitul Campionatului
  • In cazul in care, dupa ce toate jocurile programate la inceputul Campionatului s-au jucat (tur si retur), iar doua sau mai multe echipe au punctaj maxim egal, se va juca un meci de baraj pentru stabilirea echipei care este Castigatoarea Cupei de vajthat.
  • Meciul de baraj va dura 45 minute si va fi jucat fara cautatori. Echipa cu cel mai mare punctaj va fi considerata castigatoarea. In caz de egalitate, se suplimenteaza cu etape de cate 5 minute pana la desemnarea unuii castigator.


    Echipe de Vajthat: [click]

    Programare jocuri de Vajthat: [click]





  • Programare si rezultate
    Regulament
    Terenul de Vajthat
    Componenta echipelor
    Punctajele echipelor


    Warning: include(/home/educatr/public_html/coduri/footer.php): failed to open stream: No such file or directory in /home3/r60811spor/superok.ro/jocuri/vajthat/regulament.php on line 164

    Warning: include(): Failed opening '/home/educatr/public_html/coduri/footer.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home3/r60811spor/superok.ro/jocuri/vajthat/regulament.php on line 164